Bancuri Ion si Maria

Bacuri Ion si Maria :
Ion si Maria in sura. Ion catre Maria sopteste:
- Marie, da fa jos fusta...
- Vai, bade Ioane, e rusine ...
- Da-o fa jos ca eu sunt barbat si stiu de toate...
Maria infierbantata isi da jos fusta...
- Marie, da-ti jos ciorapeii...
- Vai, bade Ioane, nu pot, e rusine...
- Da-i jos cum iti spun ca eu sunt barbat si stiu de toate...
Maria da jos ciorapei mai infierbantata...
- Marie, da fa jos chilotieii...
- Vai, mai Ioane, e rusineee...
- Marie, da jos chiloteii ca eu sant barbat si eu stiu de toate...
Maria isi rupe chiloteii fiind foarte infierbantata.
- Pe aici, dupa cum mi-o zis Vasile, ar trebui sa fie o gaura...

Mai multe Bancuri aici :  Bancuri Noi

Un comentariu:

  1. BANCURI ION SI MARIA19 octombrie 2011 la 11:21

    Ion si Maria nu puteau avea copii, asa ca s-au dus la un preot foarte priceput, care le-a spus ca trebuie sa se duca la o biserica din Paris si sa aprinda o lumanare. Zis si facut. Peste 7 ani preotul se hotaraste sa le faca o vizita. Ajunge acasa la ei, suna la usa si deschide usa o fetita.
    - Buna ziua, mama e acasa?
    - Nu, e la spital, la maternitate, s-a dus sa aduca pe lume al saptelea copil!
    - Si tata?
    -Tata s-a dus la Paris sa stinga lumanarea...

    RăspundețiȘtergere

Top Chaturi Romanesti