Mesaje de dragoste

Mesaje de dragoste :
As vrea sa iubesc marea...dar marea nu iubeste!
As vrea sa iubesc pamantul...dar pamantul e rece si plin de intuneric!
As vrea sa iubesc oamenii...dar oamenii sunt rai!
Te voi iubi pe tine pentru ca si tu ma iubesti.
Totusi am sa iubesc tot ce e mai bun din mare, pamant si oameni
Iar din tine am sa iubesc totul pentru ca ai fost si vei ramane marea mea iubire.
Esti parfumul suav al crinilor albi ce infloresc in sufletul meu patimas.
Esti picatura de raza ce se oglindeste pe petala unui trandafir.
Esti raza de soare care ma cuprinde in bratele-i calde
Esti mireasma vantului de primavara ce-mi mangaie parul.
Esti lacrima care aluneca pe obraz si se sparge in palma mea.
Esti visul meu ...care ma tine treaz.

Adauga un mesaj de iubire  pentru ca toata Romania sa stie cat de mult iubesti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Top Chaturi Romanesti