Cat de sanatos este chat-ul in viata sociala?

chat cu webChat Romanesc Online: Cat de sanatos este chat-ul in viata sociala? O doza altfel de sanatate care iti da aripi in viata sociala, ca Red Bull in reclame! Poate ca chatul nu mai este ce a fost odata, poate ca a mai pierdut din farmec, intamplarile dese si negative au facut ca oamenii sa creada ca pe chat stau numai obsedatii sexuali si fetele usoare care sa se vanda mai usor decat la strada.
Nu neg si aceasta posibilitate, padure fara uscaciuni nu exista, dar tinand cont de traficul de pe chat, de experienta care am castigato dupa atatia ani de vrajeala, discutii din care am ajuns sa invat una, alta, tind sa cred ca sunt foarte multi oameni care nu se incadreaza in profilul acestui mit anti-chat. (Pe chat stau obsedatii sexual si pedofilii)
Sunt "Oameni" care au nevoie sa comunice direct, dar ascunsi dupa perdeaua care le acopera identitatea, oameni care vor sa isi verse oful si sa se reincarce cu energie, oameni care isi impart gandurile unui necunoscut. (Este un setiment ciudat, dar placut).
O alta categorie de "Oameni" sunt acei indivizi care refuleaza si isi scot arsenalul de injuraturi pe chat (avem administratori care ii poftesc afara in secunda 1).
Multi dintre acesti a o fac injurand si insultand ceilati mebrii care nu fac decat sa isi mareasca gasca de cunostiinte, de pireteni, sau pentru a face un mic negot prin vanzarea de te miri ce: telefoane, ceasuri, tablete si nu mai stiu ce.
Multi intra doar sa se laude ca au masini, case, ca au fost la "Tunul Efes, ca beau qiqila, balantar si mananca carne de berberita". (Asta din cauza foamei!)
Multi "Oameni" stau la agatat sa isi faca iubite, iubiti si de cele mai multe ori se inatampla sa devina cupluri care rezista, aletori nu!
Pentru ca minciunile sunt mai greu de descoperit cand nu te vezi fata in fata cu "iubi" si minciuna are membre scurte, se mai intapla se ajunga la despartiri!
Cred ca chatul a evoluat odata cu dorintele, nevoile si nivelul intelectual al nostru, al romanilor din intreaga lume pentru ca vizitele sunt din toate colturile lumii. (Mai intreb uneori: Frate cum ai dat de noi, ca ai nimerit unde nu trebuie, aici ajungi sa iti placa sa stai de vorba si te sperii cand te uiti pe ceas!)

De foarte multe ori am vrut sa renunt la "prostiile astea = pagini de chat" sa ma axez pe blogging, sa fac ceva profesional, sa investesc si sa ajung sa fiu cunoscut prin realizarile mele in "domeniul online".
Dar acest microb, (eu il numesc "hobby") m-a tintuit ore intregi, zilnic in fata calculatorului si mi-a oferit idei care mai de care mai intersante si dupa un timp am renuntat la ele pentru ca nu am reusit sa pun pasiune, sa ma motivez suficient pentru a reusi.
chat onlineAsa ca am ramas la cele cateva pagini de chat (Chat Romania, Chat Romanesc, Chat Gratis) care surprinzator uneori imi provoaca nervi si bucurii atunci cand ma astept mai putin, dar imi ofera motivatia de a continua. Probail este chimie, ca nu imi dau seama de ce! De foarte multe ori ii intreb pe cei care intra pe chat:
De ce dracu mai intrati pe chat? De ce va place sa stati pe chat?
Raspunsuri suprinzatoare, diverse si care ma pun pe ganduri (eu gandesc mai incet, foarte incet :D) dar tot intreb si oamenii probabil din complezenta imi mai si raspund.
E bine si asa rau!
Sunt foarte multe chaturi, cu diferite profile, chaturi care necesita inregistrare, chaturi xat, care sunt gratuite si foarte usor de facut.
Introduci adresa de mail, iti alegi un nume disponibil si deja esti administratorul unui chat.
Asa am invatat si eu, nu m-am complicat si inca mai invat si descopar multe "chestii noi".
Dating Romania este un chat gratis pe platforma xat, poate fi imbunatit, impodobit, facut sorcova... dar eu sunt mai conservator din fire si nu imi place sa il tunez si cred ca arata suficient de binisor.
Acum revin la intrebarea: Cat de sanatos este chat-ul in viata sociala?
Va poftesc mai jos sa obtineti raspunsul pe propria piele, eu cred ca v-am plictisit cu explicatiile mele daca ati ajuns sa cititi pana aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Top Chaturi Romanesti